maandag 11 september 2017

Elke dag geen lach (2)


9 opmerkingen:

  1. Nummer 4 toch, die zaagt zijn eigen tak af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad nummer 4. De malloot zaagt zijn eigen ondergang. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1.2.3.4, wat doe je toch in een boom.

    Love AS Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Lutje,

    ze zijn alle vier dom bezig!
    Afblijven, zeg ik!!

    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie gaat er nu ook in een boom zitten zeg. Er zijn wel andere dingen om te zagen. 3 zit voor mij wel beetje safe denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nummer 1 want die blijft rustig kijken in plaats van zich uit de voeten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer 3 lijkt me de slimste, de rest is in mijn ogen allemaal even dom hihi.

    BeantwoordenVerwijderen